2013. április 15., hétfő

HIIT edzés màtól... :) 30napos kihívàs, 1 nap

Sziasztok!

Tegnap megláttam a fotókon, amit nem akartam látni! Narancsbőr!!! Na jó eddig is végig kísérte az életem, de mióta edzek igazán eltűnhetett volna! De ott van és nem akarom ott làtni, nem, nem és nem punk-tum!!!
Ezért ma elkezdtem egy 30 napos HIIT kihívást! Többen is csináljuk egyszerre, így nagyobb az ösztönző erő! :)

Az első nap egy felmérés a jelenlegi fizikai állapotról. 12 feladat 50/10 mp-es intervallban. Amit a 30 nap utàn megismételve rájövünk mennyit fejlődtünk! Érdemes előtte-utána fotókat készíteni, a teszt eredményét pedig gyakorlatonként írni! :)
Internetes online tabata óràt használok!



Fit Test - HiitBody #3

a gyakorlatok magyar megfelelőjét magamnak írtam ki, érdemes megnézni a videót!!! :)
1-Squat jump-felugràs terpeszben /43
2-Push up-fekvötàmasz /24
3-Burpees- 4 ütemű fekvőtámasz, karhajlitàs nélkül /14
4-high knees-futàs magastérdemeléssel /80
5-switch lunge-ugràlo kitörés /32
6-tuck lunges-ugràs térdemeléssel pàroslàbbal /33
7-tricepsz dips-tricepsz hàtsófogàssal /30
8-surfboard- ugràs180°-os  fordulással /30
9-half burpee+mokey- forditott v alak-nyomàs+hàtra és vissza ugràs /14
10-switch jump-oldalra urgàlàs fekvötàmaszban forditott V-alak /40
11-side lunge-guggolàs làb oldalra emel /30
12-frog jump-előre-hàtra ugràs mély guggolàsban /50

A 30 napos kihívás részleteit megtalàljàtok itt!  Vagy a facebookos Napi Bodyrock Workoutcsoportban!

Màra ennyire futotta, elég volt, mit ne mondjak! :)

Kaja:
Délben ettem pàr kanàl rizst és sült csirkemellet kb. 1/4 adagot (mert a gyerek meghagyta, én meg megkívántam :) )

Vacsora:
Madàrsalàta
Rakott egyveleg: sült gombafejek, rà főtt quinoa, rà sült csirkemell darabolva, az egészre sajt, be a mikroba összemelegítve  míg a sajt ráolvad és kész! :)
Utàna ittam 2 nagy pohàr kefirt! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése