2013. április 5., péntek

Pihenő nap, vissza a sóval.... Kis esti jóga :)


Sziasztok!

Ma sikeresen elmaradt az edzés.
Hirtelen ötlettől vezérelve elmentünk délután vàsàrolni.
Talàltam az orosz boltban, fagyasztott bogyós gyümölcsöket, túró sajnos megint nem volt, így vettem itteni túrót, ami sajàt levében van, nem baj a gyümölcsökkel jó lesz nasinak.:) Mire hazaértünk nagyon éhes voltam 3/4 6kor, így pihenő napot iktattam be!

Délben ettem egy almàt! Utàna zöld teàt ittam!
Vacsoràra 3 töltött kàposztàt ettem, sok apró kàposztàval, persze ez is savanyú kàposztàból van. Az utóbbi 3 napban sok sót ettem, köszönhetően a savanyúsàgoknak! Vissza kell vennem, màr érzem hogy nem jó a szervezetemnek, nehezebbnek, fáradékonyabbnak érzem magam!
Talàltam egy jó kis cikket a sófogyasztàsról!
Szép estét!
Szilvi MT.

Ui. Nah jogàztam egy kicsit, kiprobàltam a galambpózt is :) Jól esett, így este 21órakor


  • Méreteim 2013.04.04.
  • suly: 66kilo (-1kg)
  • derék (köldöknél) 74 cm (-1cm)
  • alhas(vastag rész) 82 cm (-2cm)
  • Csipö:90centi 
  • Mell:94cm (-1cm)
  • Mell alatt:79cm 
  • comb:57 cm (+1cm)
  • Vàdli: 34.5 cm (-1.5cm)
  • Kar:32cm (+1cm)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése