2013. április 19., péntek

HIIT 5. nap kemény.... + kettlebell

Sziasztok!
A kihívàs 5.napja van,kezdek fàradni, erre most jön 2 kemény súlyzós, fekvőtàmaszos nap! Na kiràly! :)
Remélem a csuklom is birni fogja! Most olvastam az Új Zélandi zöld kagylóról, sokan dicsérik, nekem bukta, vagy a ràkra vagy a kagylóra allergiàs vagyok! :/ Igazàn kivonhatnàk egyúttal az allergént belőle, tuti elkezdeném a szedését! :)

Hatásos lehet az alábbi betegségeknél a zöld kagyló:
- porckopás, porckorongsérv
- sportsérülések, sportbetegségek
- túlsúlyos egyéneknél, akik jelentősen megterhelik ízületeiket
- megelőzés céljából
- fizikai munkát végző egyéneknél
- idős embereknél akiknél már a mozgás problémát jelenthet




Tehàt a mai kihívás:

5 gyakorlat, 3 x 15 ismétléssel
Eszköz: equaliser, súlyzó
3.5 kg-os súlyzókat hasznàltam.

Hàla istennek a 2. kör utàn Picur betojt volt egy kis plusz pihenőm! :D 3. körben màr nem csinàltam a vízszintes húzàst, egy az hogy nem bírtam, bevallom őszintén  màsik mert fàjt a csuklom akkor màr nagyon, abban a helyzetben, fekvőnél még tudtam így-úgy rakni, de a húzozkodon nem!

Gondoltam kettlebellezek kicsit utàna.
- vàltott kezes swing: 20db
- swing: 20db
- thruster-el is beprobàlkoztam, első neki esésre, jobb kézzel nem ment, bal-al 3. Még egyszer neki estem jobb kézzel, kiment 2 db nagy erőfeszítések àràn!

Következtetés: Vagy gyengülök, amit nem kellene!!! Vagy fàradok, ez a 9 napom pihenő nélkül, jó vasàrnap elvileg pihente, de 5 óra túra azért kiveszi az emberből az erőt! 




Kaja:

Napközben, bolti zöldséglevet ittam, tartósítószer mentest, legalàbb is az van ráírva  :) Nem volt időm turmixolni stb. mert kacsàt sütöttem, ezer éve nem ettünk, de legalàbb fél évig megint nem fogunk, ha csak meg nem kopassza valaki helyettem több mint egy oràt szórakoztam vele! :)) Pàrolt lilakàposzta van hozzà, a fiuknak sült krumpli is, lehet lenyúlok belőle pàr darabot!:) Eszek persze elötte egy kis madàrsalàtàt majd még kitalàlom mivel!:)
Végül paradicsomos mozzarellàs madàrsalàtàt ettem, szölömagolajos-mézes-erös pistàs öntettel! Krumplit nem ettem, csak kacsàt és lilakàposztàt. Mindjàrt iszom még 1-2 pohàt kefirt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése