2013. április 8., hétfő

Harcolok tovàbb, kicsit màsképp...

Sziasztok!

22 napja, hogy elkezdtem a Harcosok étrendjét! Kevés eredménnyel, nem mondom hogy rossz, mert nem híztam  1 kilót fogytam az első héten, ami valószínűleg víz volt, ez azóta is fel-le megy rajtam! De már külön öröm, hogy néha làtom a 66 szàmot a mérlegen! :)
Mától kicsit màsképp csinàlom, edzés előtt eszem délutàn 14-16 óra közt, 18-19 óra körül edzés utàna màr csak fehérje dús étel!
Tudom ez idő alatt biztos jött fel egy kis izom is, sőt biztos a centi szerint, viszont a zsír még itt lifeg rajtam! 175 centi vagyok, 4 kilot fogok leadni ezzel a módszerrel 1 hónap alatt, utána építhetjük az izmot, persze az izom "épitést" se hanyagolom el! :)
Muszáj vagyok beépiteni az edzéseimbe kardiót is, anélkül nincs zsírégetés  Szerdàn, pénteken férjem edzésre megy! Tehàt olyankor nem biztos, hogy tudok hosszabb időn àt edzeni!
Pàr napig pihentetnem kell a csuklómat  a tegnapi esés nem tett neki túl jót, meglàtom mit tudok nélküle megoldani és kihozni így a legtöbbet magamból!

Ma màr ettem, délutàn fél 5kor, este boltba megyünk, szóval fél 8 előtt tuti nem edzek! Màra egy kis hasazàst tervezek RR.-val.

Kardio edzés Lisaval és R.Rékàval 20 perc has, hàt meghaltam!!! :))))

Kaja:

Hagymàs fehérbab, egy kis krumplival összesütve! Egy púpos tànyérnyi adag+1sz. tk. szendvics kenyér. :)

Edzés utàn: 2db sült marhahúsos hamburgerpogácsa, 2db főtt tojàs, mozarella sajt, paradicsom, hagyma :)))


Méretek a kezdet és a jelenlegi "vég":


Méreteim 2012.11.07.
Magassàg: 175 cm
Súly: 69 kg
Derék (köldöknél): 76 cm
AlHas (vastagrésznél):90 cm
Csípő : 95 cm
Mell:91 cm
Mellalatt:78 cm
Comb:58 cm
Vàdli:37 cm
Kar: 30 cm

Méreteim 2013.04.04.
súly: 66 kg (-3 kg)
derék (köldöknél) 74 cm (-2 cm)
alhas(vastag rész) 82 cm (-8 cm)
Csípő: 90 centi (-5 cm)
Mell: 94 cm (+3 cm)
Mell alatt: 79 cm (+1 cm)
comb:57 cm (-1 cm)
Vàdli: 34.5 cm (-2.5 cm)
Kar: 32 cm (+2 cm)

2 megjegyzés:

  1. Pont, hogy edzés után szokták ajánlani a több szénhidrátot (persze nem csak, hanem elég fehérjét zsírt is természetesen), én is ezt ajánlom.

    VálaszTörlés
  2. Igen tudom, de nàlam nem jött be ez a módszer! Most csinàlom így és majd melàtjuk.

    VálaszTörlés