2013. április 10., szerda

Csukló kímélő edzés, Zwow mix: popsi-comb-has

Sziasztok!

Most végeztem az edzéssel! Még mindig csukló kímélő edzés, mint kiderült thrusternél a bal könyököm is fàj, a 2. nyomàs utàn vállból fordult ki a karom, na nem lett semmi gond még épp tudtam kontrolàlni a bellt, eldobni nem akartam, igen felbontotta volna a csempét! :D

Kaja: Uh, pàr dolog kimaradt :D
Reggel, fél szelet bundàs kenyér, tk. szendvics kenyérből
Délutàn ettem 2 töltött kàposztàt, sok tejföllel. és egy szelet citromtortát (szeretem a férjem, főleg mikor a legnagyobb diétàzàs közben veszi a kedvenc sütimet) :D
Edzés utàn: Tojàs rántotta, virslivel, mozarellàval, füstölt sajttal, medvehagymàval.




Edzés:
5-5 perc szobabicikli 2,4 fokozatokat vàltogatva percenként! Edzés előtt és utàn. Az egész edzés biciklizéssel 45 perc volt, nem rohantam, csinàltam a sajàt tempómban.

Zwow mix:

3 kör, csuklómon egy-egy 1.5 kg-os bokasúly volt. :)


Pulse squat jump- 3kis guggolàs széles terpeszben felugràs /10  Zwow 33
James bond lunge- kitörés oldalra fordulàssal /20  Zwow 33
Squat side kicks- mély guggolàs, oldalra rugàssal /20  Zwow 21
Thruster- guggolàs-nyomàssal /20 Zwow 14
One leg dip jump- egy làbas guggolàs felugràssal (màsik làb, hàtul széken) /20 Zwow 20
Knee hugs-teljes felülés térd kulcsolàssal /10 Zwow 26
Russian twist /20  Zwow 19
Hip twist- fekve, súly (én egy labdàt hasznàltam) a behajlított térdek közt, csípő forditàssal oldalra fordul a làb /20 Zwow 19
Hollow rock-lebegő ülésben hinta/20  Zwow 19

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése