2013. április 10., szerda

Pihenőnap

Ma pihenek, fáj minden tagom és a csuklom is jobban mint tegnap, pedig kíméltem! Nah és a kisfiam is nyűgösebb a szokásosnàl!
Ma bevettek a facebook-os Fegyenc csoportba, sok hasznos dolgot, tippet találtam ott, van még mit tanulnom! :)

Kaja:

Ma màr délben nagyon éhes voltam, a fiuk raviolit kértek, így azt ettem nem sokat, sok tejföllel  nem ez volt tervben reggel! Mindegy, tudjuk be csaló napnak. :) Vacsoràra csukamáj konzervet ettem, egy kis szelet teljes kiőrlésű kenyérrel kb. 3 dkg.
 Na és Betty répás brownie-ja!!! Hát az valami fenomenális! Ezzel is csalnom kellett, kisfiam nem bírja a diót, boltba nem tudtunk menni a tomboló szél miatt, azt se bírja, cipelteti a 13 kilós kis seggét. :)

Szóval az én receptem szerint:

200 g sárgarépa
 80 g zabliszt    
 50 g mogyorókrém
  5 g kakaópor           
  2 egész tojàs        
  fél cs sütőpor
25 g 64%- os étcsoki, bele darabolva.


Kcal:941,05
Fehérje:32,49 g
Szénhidrát:117,57 g
Zsír:41,93 g (a mogyorókrém és a csoki dobott rajta valamennyit :D)
8 fele vágtam, így egy szeletben: 117,63 kcal, fehérje 4.06125g, szénhidrát 14.69625g, zsír 5.24125g (köszi Betty a szàmolàst)
Ebből bevàgtam 4 óra alatt 4 db-ot. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése