2013. június 17., hétfő

Lightos sùlyzós, kettlebelles edzés ;)

Ma màr a melegre való tekintettel délelőtt leedzettem!

Eszközök: 2 egykezes 3.5kilos súly, 1 egykezes 10kilos súly, 16 kilós kettlebell, fittlabda vagy szék

2 kör mindenből 

Bicepszre:
- labdàn előre dőlve, fél kezes, térdnél betàmaszt 7kg (2x 3.5kg egy kézben) /10-10x
- àllva vàltott kézzel  (kalapács) 3.5kg  /25-25x

Tricepsz:
- fej mögé engedés 3.5 kg /10-10x
- lórugàs 7 kg /10-10x

Mellizom:
 Labdàn fekve:
- tàrogatàs 3.5kg x2 /20x
- fekvenyomàs 16kg bellel /10x
- fekve fejnél magastartàsban a kéz, előre huzàs mell fölé (fogalmam sincs hogy hivjàk) 10kg /10x

Vàll:
labdàn ülve
- előre emelés 3.5kg /10x
- oldalra emelés 3.5kg /10x
àllva, előre dőlve:
- hàtra emelés /10kg 10x

Hàt:

- fürész bellel 16 kg /6x
- előre dőlve àllig huzàs 16 kg /10x

Bónusz: 2x20 női fekvőtámasz

Kaja:
reggel: 1db pilóta keksz (hàzi) ràm vigyorgott a hűtőben :D
ebéd: edzés utàn, a tegnapról megmarad zelleres sárgarépàs leves, 1 csík sajttal
vacsi: sült zeller, brassóival 



5 megjegyzés:

  1. Ennyi ennivalotol nem pusztulsz ehen? Nem vagy turelmetlen?

    Azt hiszem, leutanozlak, ami az evest illeti. A tornahoz nincsenek eszkozeim. (Rossz kifogas, tudom. Ott a testem, mi kell meg?)

    VálaszTörlés
  2. Még fogok vacsoràzni, ez csak életben tartó kaja a sütin kívül ;) Súlyzó: vizes flakon tökéletes vagy csinàlhatsz homokzsàkot (kukàszsàkba homokot töltesz, bele egy utazotàskàba és kész a kettlebelled) :)

    VálaszTörlés
  3. Nem vagyok -e türelmetlen? Erre nem válaszoltam! Mikor simàn fogyóztam ch csökkentett üzemmódban, igen türelmetlen és ideges voltam! Most ha este eleget eszem, akkor másnap ok, ha nem, akkor is csak gyengébb vagyok edzéskor, de nem vagyok türelmetlen! Jó, hogy kérdezted, ezen nem is gondolkoztam! :) Király ez a Harcos ;)

    VálaszTörlés
  4. Oh, hogy te milyen kreativ vagy!!! Kukaszsak van, homok is van.

    Latom a FB-on, hogy mindenki posztolja a sutiket, de most esik le a tantusz, hogy ez egy "varazs suti".

    Hol van valami osszefoglalo errol a sutirol es Harcosrol? Vagy egy heti program? Vagy hogy kezdjem? A multkori videod nagyon durva nekem, egy lany fekvotamaszozott ugy, ahogy a labait ide-oda rakosgatta. Na most en gyalog fekvotamaszbol is keveset tudok... jajj! :D

    VálaszTörlés
  5. Süti recept az előző posztban van!:)

    Csinàld úgy ahogy tudod, nem baj, ha leteszed fekvőnél a térded!
    Ez egy könyv a Harcosok étrendje, van FB oldaluk is és weboldal is! Keress rà!

    VálaszTörlés