2013. április 3., szerda

Kettlebell, sùlyzos edzés



Ha az élet kihívást gördít eléd, ne kerüld meg, ne fordíts neki hátat, nézz szembe vele....

Sziasztok!

A mai edzésemet alább írom, egy kis magyarázat hozzá: Utálok súlyt szerelni, így kerek számok szerepelnek nagy részt a sùlyzos gyakorlatoknál!
Van egy kettlebellem 16kg-os, amit tudok azzal csinálok!
Tegnap "fogadtunk" Metàlozott Angelocskàval, nyárra mindenki kifeszíti a határait, én bevàllaltam 20 thrustert 16kiloval, alakul :)
A gyakorlat neveit Zsoltiéktól nyúltam le, itt mindent elolvashattok a kettlebell gyakorlatokról!
Guggolás és nyomás (thruster): 16kg j-b 3,5,3
Lendítés, egykezes (one arm swing)16kg 20,20,20
Fűrész (one arm row) 16kg j-b 8,8,7
Szumó elemelés (sumo deadlift) 16kg 40,40,40
Bicepsz 1kezes 10kg j-b 5,3,3
             2kezes, faltàmasszal, guggolva
                         -20kg 8
                         -16kg 8,10
Tricepsz:- Lórugàs: 10kg j-b 10,10,10
             -Fejmögé engedés (tricepsz nyùjtàs) : 2 kézzel 10kg 10,10,10
Evezés döntött törzzsel: 20kg 8,10,8

Harcosok étrendje 16.nap:

Edzés előtt 1dob 100ml-es natúr joghurt!
Utànna, vacsora:

Madàrsalàta, kéksajttal, dióval, olivaolajjal!
0.5l üres húsleves (nem, nem vagyok ilyen àllat, csak nem talàltam fogamra való levesbetétet, a zöldséget meg a gyereknek hagytam inkàbb)
Sült oldalas, kàposztàval töltött ecetes almapaprikàval ( igen, tudom, cukros, de MAGYAR és itt vettük) :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése