2013. augusztus 2., péntek

Eltűntem :)

"Minél rosszabbul állnak a dolgaid, annál jobban kell kinézned! " Coco Chanel

Milyen igaza van!

Sziasztok, kicsit eltűntem és az edzéseket is hanyagoltam! Ennek egyszerű oka van, keményen nyelvet tanulok és nincs lazsa, muszáj minél hamarabb bevàgnom a franciàt! A màsik, hogy még nem voltunk vissza mióta műtöttek a nőgyógyásznàl, és valami nem stimmel vagy megerőltettem magam vagy nem tudom, de sok gyakorlat nem esik jól! Úgy néz ki jövő héten lesz végre autónk és vissza tudunk menni, addig nem pattogok! Ez van! Jah igen,ha ez nem lenne elég, köldök környékén is fàjdogàl néha, bele-bele nyilal, meg mintha lenne valami kis dudor ott, azt is meg kellene nézetnem!

Na mindegy! Ti csak edzetek, ahogy a csövön kifér, hamarosan felzàrkòzok! :)

Ez tegnap ragadt az egeremhez :D Imádom Vin Disel-t és The Rock-ot :)


Ezt meg csak úgy ;) Szeretem ezt a filmet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése