2013. július 18., csütörtök

izzadjunk akkor :)

Nagyon meleg van és még pizzàt sütöttem! Nincs bent 40 fok akkor egy se! Az előbb volt egy kis nyàri vihar esővel, kint màr jó idő van, de a hàzba meg beszorult a meleg!

Délelőtt màr edzettem egyet:

Summer fit plan

4. nap: Zwow 14

6 gyakorlat
5 kör
Eszköz: súlyzó 

Burpee-kat kihagytam, helyette 50 ugràlàst csináltam plankban (1 előre+1 hátra= ez szàmit egynek)

   



Délutàn jöhet a következő T25- 04. Ab Intervals Alpha-1, hasra koncentràlva, keménynek tűnik!:)

Frissítés:
Végül is nem volt kemény, viszont nagyon megfàjdult a derekam, ezt többet nem csinàlom, majd nézek màst helyette! Ülésben emelgesd a làbad, meg biciklizzél stb. az én gerincem nem szereti, S alakban van benne görbület, szóval nem javaslom gerincbántalmakkal küzdőknek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése