2013. június 13., csütörtök

újra edzek :)

Sziasztok!

Màtól újra edzek így döntöttem! :) Az utóbbi két napban annyit futottam a gyerek utàn 2-3 óràn àt, hogy mindegy ha lenyomok egy edzést is! :) Szerintem még csak egy kímélő Zuzkàt fogok, egyenlőre nem tudom pontosan!:)

Tegnap előtt màr nem emlékszem mit ettem :) Az biztos, hogy délben ettem egy keveset, este meg sokat!
Tegnap délben 1.5 sült tojàst 1/4 szelet tk. szendvics kenyérrel. Vacsora gombàs, hagymàs, húsos szalonnàs quiche volt, egy fél :)

Ma még egy kis banàn véget ettem, ami Picur a szàmba nyomott! :)
Délután edzek valamikor. :)

Végül is kiprobàltam élesben a TRX-et, hààààt ez nagyon jo! 2 kör és kész vagyok, totálisan! Remélem 2 hét múlva a 3 kör is menni fog! :D

Ez elég is volt egyenlőre, még nem akarom hajtani nagyon magam!:)

Megyek eszek egy kis kuszkuszt, tejfölös sült csirkével!:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése