2013. április 12., péntek

Zuzka 64

Sziasztok!

Ma délelőtt alma-zeller-sárgarépa turmixot ittam kb. 2 litert!
Délben megettem a tegnapról maradt zellerkrém levest, így másnaposan még finomabb volt! :)

Délután Zuzkàra tornáztam, popsi formàlàs felső fokon! :) Nem tudom mennyi idő alatt, de végig csináltam! :)

zwow 64:
3 kör, 15 perc alatt!
15 reps of Kettlebell Swing
15 reps of Reverse Hip Raise
15 reps of Kettlebell Swing
10 reps on each leg of One Leg Raise And Roll
15 reps of Kettlebell Swing
10 reps on each leg of One Leg Hip Raise

Vacsora madàrsalàta lesz egy kis szőlőmagolajos-mézes-almaecetes dresszinggel! Utána csirkepörkölt, tésztával (most nem teljes kiőrlésű, hanem zöldséggel színezett tészta) és még van egy kis  jégkrém, azt is befalom, meg ne romoljon nekem! ;)
Holnapra fegyencezek végre kicsit, vasárnap pihi, 4 óràs túrával  a tervek szerint!

Szép estét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése